فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) : مخفی کردن

چگونه یک dvr مناسب انتخاب کنیم؟

مهم ترین عاملی که هنگام خرید و فروش dvr dahua و یا هر محصول دیگری، درباره ی آن صحبت می شود، قیمت آن است. قیمت اولین موضوعی می باشد که برای خریدار و فروشنده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما هنگام بحث درباره ی قیمت هر محصول باید دانست که چه عواملی روی قیمت آن تاثیر گذار هستند. درباره ی عوامل موثر در قیمت دستگاه dvr باید به صورت گسترده به بحث و کنکاش بپردازیم.
ابتدا باید توجه کنید که dvr دستگاهی است که وظیفه ی ضبط و پخش تصاویر دوربین مدار بسته را به عهده دارد. بنابراین یکی از اجزای اصلی سیستم حفاظت و دوربین می باشد. بدون این دستگاه تقریبا دوربین های مدار بسته کارایی خاصی نداشته و قابلیت مرور تصاویر ضبط شده و تحلیل و بررسی آن ها نیز از بین می رود.

فروش dvr

خرید دی وی ار داهوا

یکی از عواملی که در قیمت و خرید و فروش dvr، موثر است، برند آن می باشد. دستگاه هایی در بازار وجود دارند که به no name معروف هستند. این دستگاه ها همان طور که از نامشان پیدا است متعلق به مارک های ناآشنایی هستند که البته از قیمت کمتری هم برخوردار می باشند. اما برند dahua که مد نظر ما می باشد از برند های معروف و معتبر این حوزه است. لذا خرید و فروش dvr dahua، با قیمت بالاتری نسبت به برندهای متفرقه صورت می گیرد.
از دیگر عواملی که روی قیمت یک دستگاه ضبط تصاویر تاثیر گذار است، تعداد کانال های آن می باشد. تعداد کانال، مشخص کننده ی حداکثر تعداد دوربین مدار بسته ای است که قابلیت اتصال به دستگاه را دارد. بدیهی است که هر چه تعداد کانال ها بالاتر رود قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. مثلا خرید dvr 8 کانال، گران تر از خرید dvr چهار کانال با مشخصه های یکسان دیگر است.

خرید dvr چهار کانال

خرید dvr داهوا

دیگر عاملی که روی قیمت خرید و فروش dvr dahua، موثر است، کیفیت تصاویری است که این دستگاه ضبط و پخش می نماید. به طور کلی دستگاه های مختلفی وجود دارند که کیفیت تصاویر آن ها هم متفاوت است. مثلا دستگاه های 1080N وجود دارند که تصویر را با کیفیت 2 مگاپیکسل پخش کرده و با کیفیت 3/1 (یک و سه دهم) مگاپیکسل ضبط می کنند. یا دستگاه های 1080P که تصاویر را با کیفیت 2 مگاپیکسل ضبط و پخش می نمایند. البته این دستگاه ها از کیفیت کمی برخوردار بوده و جزئیات را نمایش نمی دهد لذا قیمت پایین تری نیز دارد. در مقابل دستگاه هایی وجود دارد که با کیفیت های 5MP و 4K تصاویر را ضبط و پخش می کنند که کیفیت های بالایی محسوب شده و از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند. اما در صورت خرید dvr 4K، مصرف کننده گرچه مبلغ بیشتری می پردازد اما کاملا به جزئیات تصاویر مسلط خواهد بود.

مقایسه ی تصاویر با کیفیت های مختلف

خرید عمده dvr

قیمت خرید دستگاه dvr به مشخصه های دیگری نیز بستگی خواهد داشت. مثلا پشتیبانی آن از حداکثر تعداد و ظرفیت هارد برای ذخیره سازی، فرمت ذخیره سازی، سازگاری با انواع تکنولوژی، برخورداری از قابلیت های تشخیص چهره، شناسایی چهره یا تشخیص حرکت، تعداد کانال و خروجی صدا و بسیاری از عوامل دیگر.
به طور کلی آن چه مشخص است، هدف از اجرا و نصب سیستم های دوربین مدار بسته می باشد که همان تامین امنیت و حفاظت و کنترل و نظارت می باشد. اما شما به عنوان مصرف کننده در صورتی که بخواهید انتخاب مناسبی از میان دنیای مدل ها و قابلیت های دستگاه ها داشته باشید، باید از نظر کارشناسان و متخصصان بهره بگیرید و با مشاوران در این زمینه مشورت کرده و تعادلی میان کیفیت و قیمت برقرار سازید. البته نکته ی مهم دیگری که در این جا نمود پیدا می کند، آن است که پرداخت پول در ازای دریافت خدمات مناسب و کیفیت بالا اصلا هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری بوده و سودآوری آن در دراز مدت مشخص خواهد شد.

مقالات پیشنهادی کاربران
پخش عمده دوربین مداربسته

 

روش های مختلف خرید dvr داهوا و فروش dvr dahua

خرید و فروش dvr دوربین مدار بسته و به طور خاص فروش dvr dahua، از روش های مختلفی امکان پذیر است. مصرف کنندگان بدین منظور می توانند از طریق حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند. روش حضوری، برای هر محصولی برای افراد آشنا بوده و با مراجعه به مراکز فروش معتبر و فروشگاه های معتبر و ارائه دهندگان سیستم های حفاظتی و امنیتی در سطح شهر امکان پذیر خواهد بود. اما خرید اینترنتی dvr راه خرید غیرحضوری آن می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت های فروشگاهی معتبر اینترنتی وارد دنیایی از مدل ها و دستگاه های ضبط تصاویر شوند و مدل مد نظر خود را انتخاب کنند. در ضمن مشاوران این سایت ها نیز به صورت آنلاین در خدمت مشتریان بوده تا انتخاب آن ها به درستی انجام شود و به رفع نیازهای آن ها بپردازد. این روش خرید یکی از روش های خرید dvr ارزان است. چرا که به دلیل حذف واسطه ها و نیروهای انسانی، هزینه های جانبی فروشگاه کاهش پیدا کرده و محصولات را با قیمت مناسب تری به دست مصرف کنندگان می رسانند. حتی اگر این اتفاق هم نیفتد، مصرف کننده به دلیل آن که هزینه و زمان خود را برای حمل و نقل و رفت و آمد صرف نمی کند و تنها از طریق اتصال به شبکه ی اینترنت خرید خود را انجام می دهد، خریدی به صرفه تر انجام خواهد داد.
در ادامه باید گفت که فروش dvr عمده و خرید عمده dvr، یکی دیگر از روش های خرید است. البته این روش برای شرکت ها و فروشگاه های بزرگ و افرادی که در زمینه ی حفاظت و کنترل فعال هستند، مناسب است. بدین ترتیب بدیهی است که این روش از مزایای خاص خود بهره مند بوده و باعث خریدی ارزان تر خواهد شد. خرید و فروش عمده ی دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مدار بسته نیز از طریق غیر حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد.
با جمع بندی همه ی مواردی که در بالا گفته شد، مصرف کنندگان و متقاضیان می توانند با بهره مندی از نظر مشاوران و متخصصان، مدل دستگاه خود را انتخاب کرده و از روش دلخواه خود اقدام به خرید نمایند. سایت craf.ir نیز آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی خرید و فروش dvr dahua می باشد.

مشاوره ی خرید و فروش دستگاه و دوربین داهوا

خرید دستگاه dvr


پیشنهاد سیراف:

5/5 - (2 امتیاز)