قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله‌ی چرا بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی در ابتدای راه شکست می‌خورند؟ را بخوانید و به هر چهار نکته‌ی ارائه شده در این مقاله توجه کنید. به صورت خلاصه پیشنهاد می‌کنم که سایت شما حداقل در ابتدای راه یک فروشگاه تخصصی باشد.این خیلی مهم است که شما بتوانید تمایز فروشگاه خود را در یک جمله بیان کنید. اگر شما فقط یک فروشگاه اینترنتی باشید، می‌شوید یکی مثل همه و چرا باید یک نفر فروشگاه‌های مورد اعتماد را رها کند و از شما خرید کند؟!

سایت شما باید در نسخه‌ی نهایی باشد: قبل از آنکه اولین مشتری را به سایت خود دعوت کنید، سایت شما باید کامل شده باشد، یعنی فرایند خرید به صورت کامل انجام شود، تمام لینک‌ها به درستی کار کنند. هیچ متن و محصول نمونه‌ای در سایت نباشد و در حقیقت سایت از حالت دمو به صورت کامل – تاکید می‌کنم کامل – خارج شده باشد. همچنین سایت باید تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی داشته باشد. در این مورد پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله‌ی ترفندهای UX برای بهبود فروشگاه اینترنتی را بخوانید.

یک پیشنهاد ویژه داشته باشید: برای اینکه بتوانید کاربر را به خرید ترقیب کنید، باید پیشنهاد ویژه‌ای برای برای او داشته باشید، یک پیشنهاد رد نشدنی. در هر کسب و کاری که هستید حتما محصول ویژه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که در سایت‌های دیگر نیست یا محصولی که خیلی مورد نیاز کاربران شما است. برای این محصول محتوای فوق‌العاده‌ای آماده کنید. این محتوا می‌تواند شامل معرفی کامل آن در صفحه محصول، ارائه آموزش کار با این محصول و ساخت آموزش ویدئویی یا تصویری باشد. همین محصول می‌تواند هدف فروش شما بشود یعنی به جای اینکه بگویید، می‌خواهم فروشگاهم فروش داشته باشد بگویید می‌خواهم این محصول را از طریق فروشگاه بفروشم. این محصول باید با قیمت و شرایطی خاص فروخته شود مثلا یک تخفیف ویژه داشته باشد یا خرید آن همراه با یک پکیج هدیه باشد. شما باید یک پیشنهاد ردنشدنی برای مخاطبان خود داشته باشید.

قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله‌ی چرا بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی در ابتدای راه شکست می‌خورند؟ را بخوانید و به هر چهار نکته‌ی ارائه شده در این مقاله توجه کنید. به صورت خلاصه پیشنهاد می‌کنم که سایت شما حداقل در ابتدای راه یک فروشگاه تخصصی باشد.این خیلی مهم است که شما بتوانید تمایز فروشگاه خود را در یک جمله بیان کنید. اگر شما فقط یک فروشگاه اینترنتی باشید، می‌شوید یکی مثل همه و چرا باید یک نفر فروشگاه‌های مورد اعتماد را رها کند و از شما خرید کند؟!

سایت شما باید در نسخه‌ی نهایی باشد: قبل از آنکه اولین مشتری را به سایت خود دعوت کنید، سایت شما باید کامل شده باشد، یعنی فرایند خرید به صورت کامل انجام شود، تمام لینک‌ها به درستی کار کنند. هیچ متن و محصول نمونه‌ای در سایت نباشد و در حقیقت سایت از حالت دمو به صورت کامل – تاکید می‌کنم کامل – خارج شده باشد. همچنین سایت باید تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی داشته باشد. در این مورد پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله‌ی ترفندهای UX برای بهبود فروشگاه اینترنتی را بخوانید.

یک پیشنهاد ویژه داشته باشید: برای اینکه بتوانید کاربر را به خرید ترقیب کنید، باید پیشنهاد ویژه‌ای برای برای او داشته باشید، یک پیشنهاد رد نشدنی. در هر کسب و کاری که هستید حتما محصول ویژه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که در سایت‌های دیگر نیست یا محصولی که خیلی مورد نیاز کاربران شما است. برای این محصول محتوای فوق‌العاده‌ای آماده کنید. این محتوا می‌تواند شامل معرفی کامل آن در صفحه محصول، ارائه آموزش کار با این محصول و ساخت آموزش ویدئویی یا تصویری باشد. همین محصول می‌تواند هدف فروش شما بشود یعنی به جای اینکه بگویید، می‌خواهم فروشگاهم فروش داشته باشد بگویید می‌خواهم این محصول را از طریق فروشگاه بفروشم. این محصول باید با قیمت و شرایطی خاص فروخته شود مثلا یک تخفیف ویژه داشته باشد یا خرید آن همراه با یک پکیج هدیه باشد. شما باید یک پیشنهاد ردنشدنی برای مخاطبان خود داشته باشید.